dinsdag 29 december 2009

pannenkoeken - plat brood 6 (GF- DF-SF)

















Pannenkoeken, altijd lekker, maar ik kan geen dag zonder groenten. Dus maak ik altijd een lekker soepje erbij en, al vanaf de kleutertijd van mijn zoon, verwerk ik wat groente in de pannenkoeken. Ik rasp een wortel fijn en snijd een handvol platte peterselie zeer fijn en roer dit door het beslag. Lekker en gezond. en de pannenkoeken zien er ook nog eens vrolijk uit!

Beleg ze met wat je wilt: kaas, jam, zure room en zalm,appel, dadelstroop, broccoli met tomatensaus of puur natuur.
Ook erg lekker voor onderweg.

Al in de tijd dat ik nog gluten mocht eten maakte ik pannenkoeken met boekweitmeel, meestal gecombineerd met andere meelsoorten, geïnspireerd op de Normandische galettes.Ik had nog een pak glutenvrije boekweitpannenkoekenmix staan en deze vielen me niet tegen, ze waren zelfs erg lekker:

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...