maandag 7 juni 2010

simpel slaatje #5

Gelukkig zie je op de markt ook steeds meer biologische produkten, ik heb nu zo mijn adresjes waar ik altijd even langsloop. Het zijn groentehandelaren die ook gewone groentes verkopen, dus is het altijd een verrassing of en wat ze hebben, en wat erg fijn is, de bioprodukten zijn veel goedkoper dan bij de natuurvoedingswinkel!
Maar er is 1 kraam die erg lekkere groentes verkoopt, een beetje op zijn Frans ziet de kraam er uit.
Daar kocht ik afgelopen zaterdag deze prachtige tomaatjes.
Met deze exemplaren van oude tomatensoorten maak ik weer een simpel slaatje:


Tomatenslaatje

500g gemengde tomaten
handje basilicumblaadjes
olijfolie
zeezout en versgemalen peper

snijd ze en bedek ze en eet ze

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...